دست نوشت های یک دانشجوی پزشکی

در این وبلاگ کوچولو سعی می کنم خاطرات دوران دانشجوییم رو بنویسم

دست نوشت های یک دانشجوی پزشکی

در این وبلاگ کوچولو سعی می کنم خاطرات دوران دانشجوییم رو بنویسم

نخستین دست نوشته من !

جمعه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۰۶ ق.ظ

سلام دوستان ... 

من سید جواد هستم ... در کنکور سراسری سال 94 در رشته تجربی رتبه 1083 زیر گروه 1 در منطقه 1 رو به لطف خدا به دست آوردم...

در ابتدا قرار بود که پذیرش این رشته به همراه دندان پزشکی و داروسازی کشوری باشه که اگر این اتفاق می افتاد برای منطقه 1ی ها فاجعه ای رخ می داد ... خدا رو شکر در نهایت تصمیمشون بر این شد که پذیرش به صورت ناحیه ای باشه ... و من در نتایج نهایی کنکور پزشکی روزانه جهرم ( فاصله تا محل زندگی من؛ شیراز : 185 کیلومتر ) قبول شدم و خدا رو صد هزار مرتبه به این خاطر شکر می کنم ...


تصمیم گرفتم که خاطرات و اتفاقات دوران دانشجوییم رو از ابتدا با شما در میون بذارم ... 


شما هم می تونید نظرات گرم و صمیمیتون رو با من در میون بذارید ...


منتظر پست های بعدی من باشید .

  • ُسید جواد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی