دست نوشت های یک دانشجوی پزشکی

در این وبلاگ کوچولو سعی می کنم خاطرات دوران دانشجوییم رو بنویسم

دست نوشت های یک دانشجوی پزشکی

در این وبلاگ کوچولو سعی می کنم خاطرات دوران دانشجوییم رو بنویسم

اولین روز خوابگاه

جمعه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۲۴ ب.ظ

سلام

من امروز حدودای ساعت 8:30 رسیدم خوابگاه ... خدا رو شکر اینجا هم محیطش خوبه و هم،  هم اتاقی و دوستان خوبی پیدا کردم ...اکثرا اینجا شیرازی هستیم ... حداقلش این دو سه تا اتاقی که کنار همیم ، همگی از شیرازیم ! خیلی خوبه ... جو مناسبی اینجا برقراره ... همین که هم کلاسی هم هستیم یه پوءن خوبی برامونه ... مثلا می تونیم هماهنگ کنیم با هم بریم سر کلاس و ... 

انشاءالله که این احساس خوب کماکان تا پایان 7 سال ادامه داشته باشه ...

همتون رو دوست دارم ! 

نظر یادتون نره !

  • ُسید جواد

نظرات  (۱)

  • تنها تنهایی
  • اووه
    پاسخ:
    چی شده مگه !؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی